Oldalak

2014. február 1., szombat

Egy rajzos délután a csajokkal :)

A héten szerdán szabadnapos voltam, pont mikor leesett az első hó. Így megkértem pár barátnőmet akikkel egy rajzsuliba jártam, hogy jöjjenek el hozzám és rajzoljunk egy jót! Sajnos már régen nem rajzoltam, se időm se kedvem nem volt hozzá. De gondoltam, hogy a jó társaság majd meghozza a hangulatot, és így is lett.
Persze azért tettem róla, hogy jó hangulat legyen, készítettem a nagy havas hideg időre való ínycsiklandó forralt bort!

7,5dl vörösborból készítettem, amihez 5dl vizet tettem. Majd 1ek szegfűborsot, és ugyanennyi szegfűszeget is. Kevés fahéjat, pár szelet narancsot is beledobtam. Végül forráskor 1ek cukrot és 2ek mézet csurgatok bele.
Sajnos képet nem készítettem róla, de ez egy elég hangulatos kép amit interneten találtam forralt borról. :)


Falatozni, pedig leveles tésztából készült "garbage croissant" készült :) Azért ez a neve, mert minden ami karácsony után maradt belesütöttem (igazából így hóvégére nem sok minden maradt, de ami volt azt bele tettem :)) Fahéj, mézes magyoró, jégcukor. Arra pont elég volt, hogy korgó gyomrunkat elhallgattassa.  :)

Ja, egyébként a rajzolás is jól sikerült, csak hogy szó essen róla :D  kiskutyámat Zizit rajzoltuk, aki lehetetlen modell, 5percenként változtatta a fekvőpozícióját... szóval csak gyors skiccek készültek róla :)

Ez egy fotó a gyönyörűségemről :) Rókakutyuskááám

Ezek pedig az 5perces Zizik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...