Oldalak

2014. február 2., vasárnap

Kinga Brownie-ja

Ma meglátogatott a "kis" húgom, és miután megebédeltünk, rávettem, hogy süssünk valamit. Na de mit süssünk, mit süssünk... valami gyorsat, finomat. Hát brownie-t! :) 
Ez a brownie recept az Ausztráliában élő drága sógornőmtől, Kingától van. Egy egész receptkönyv van tőle, amit akkor hagyott ránk, amikor kiköltöztek Ausztráliába. Azóta én is írtam bele, de még mindenképpen megosztok belőle pár különlegességet. 


  • 13dkg liszt
  • 3db tojás
  • 22dkg cukor
  • 12dkg vaj
  • 5dkg étcsoki
  • 5dkg tejcsoki
  • 8dkg reszelt csoki
  • 1tk sütőpor
  • 1/2tk szódabikarbóna
  • pici só
160°C-ra előmelegítjük a sütőt, és kivajazunk egy 13x33-as tepsit (én egy piteformában sütöttem).
Gőz fölött megolvasztjuk a csokikat a vajjal, majd 10percre félretesszük hűlni.
Fakanállal belekeverjük a lisztet, cukrot tojásokat, sütőport, szódabikarbónát és a sót.
A tésztát a tepsibe rakjuk, és 20-30percig sütjük.
Megszórjuk reszelt csokival. 15percig formában hűtjük, majd kockákra vágjuk (én körcikkelyekre).

Tálalásnál most vanília öntetet használtam fagyi helyett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...