Oldalak

2014. február 6., csütörtök

Egészséges buci



Tudom, most már egyre több a sütős kép, hol vannak a rajzok, hol vannak a hajak stb. ? Azok is lesznek, de valahogy most belejöttem a konyhai teendőkbe.
Tegnap kipróbáltam egy nagyon szuper szendvicsbuci receptet, még az előző bejegyzésemben leírtaknál is egyszerűbb, és HAMAR elkészül!!! 
Monitor konyhájából van ez a recept:
  • 5dl langyos tej
  • 5dkg élesztő
  • 50dkg liszt (én nagyi teljes kiőrlésű lisztjét használtam)
  • 1tk só
  • 1db tojás a lekenéshez



Jó állagú tészta lett belőle, és 12db bucit tudtam formázni. Én lenmaggal szórtam meg a végén, nagyon finom és egészséges lett! Rögtön ettünk is belőle jó kis sonkával, kolbásszal! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...