Oldalak

2014. február 23., vasárnap

Mire nem jók a pomponok?!




Idestova lassan már két éve kaptam nagymamámtól egy rakat fonalat, mert elhatároztam, hogy KÖTNI fogok! Nagyon jól kigondoltam, hogy majd milyen jó sálat-sapkát-kesztyűt fogok kötni a drága uramnak, illetve magamnak. El is kezdem aztán fél óra múltán abbahagytam, mert kezdtem unni, és lassan haladtam, meg miegymás és stb... Aztán karácsonyra nem kapta meg a férjem a megígért kötött ruhadarabokat és rendesen számon kért, hogy hát miért is nem?! Úgyhogy vettünk neki bolti sál-sapka-kesztyú kombót. Szegény fonalak eltűntek a szekrény mélyére. 
Na de, a minap többször eszembe jutottak, és ma elővettem őket. Végül nem kötöttem, hanem édes-borzas pomponokat készítettem belőlük! :)


 


És ha már megvannak a pomponok, akkor már csak a képzeletünk szabhat határt, hogy mire használjuk fel ezeket a cuki labdácskákat :)


1, Akár ékszert is csinálhatunk, például gyűrűt.

2, Vagy akár hajgumira is köthetjük.

3, Afrofrizkós ceruzavégnek

4, Ha hozzáteszünk egy masnit, kicsit csajosabb lesz :D

Ez csak egy pár trükk, amivel mókásabbá tehetjük a mindennapjainkat, de még van egy jó pár módja a felhasználásának  ITT még többet találhattok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...