Oldalak

2014. június 24., kedd

Scrapbooking

Már több alkalommal próbálkoztam a scrapbookozással. Ajándék volt egy-egy szülinapra, anyák napjára is :)

Hogy mi az a SCRAPBOOK? 

Elmondom nektek, ez egy papírtechnika, ami rétegzésből, különböző eszközök beleépítésével dekorált album-képeslap-üdvözlőlap-díszdoboz is lehet. Igazából bármi készülhet ezzel a technikával.
,,Scrapbooking, egy szó ami lassan belecsúszik változatlan formában más nyelvekbe is, a neve annak a hobbinak, ami célja személyes/családi történelem fényképek, levelek, nyomtatott művek, kéziratok, stb formájában való színes, művészies album(ok)ban, ún. scrapbook(ok)ban való megőrzése. Scrapbooking röviden valaki személyes, vagy családi történetének a vizuális formában való elmesélése."/forrás: WIKIPEDIA/
Léteznek ilyen tanfolyamok is, amik szerintem nagyon drágák, de hát biztosan sok mindent lehet onnan tanulni. Mindenesetre én a videomegosztó oldalakon szoktam keresni egy-egy témakörre, amit lépésről-lépésre megmutatnak.

Találtam egy pár képet, ami nagyjából megmutatja hogy is néz ki egy ilyen csoda :) Engem inspiráltak, remélem titeket is!












Nekem inkább csak próbálkozásaim vannak, de ehhez a művelethez borzasztó sok idő kell, ami mint köztudott nekem nem sok jutott, ezért tényleg csak próbálkozások :)


Ezt Anyukámnak csináltam egyik anyák-napjára(ez volt az első képem) 
,,Húzd fel a pillanatokat egy cérnára és tedd a nyakadba, hogy el ne felejtsd őket!"



Ezt nővéremnek, Eszternek csináltam 24.szülinapjára, A Nagy Gatsby c. film hatására :)
Digitális scrapbook


 Ez pedig az én album alapom, amit kartonlapból, papírtasakokból csináltam. Amiért különleges számomra, mert minden lap egy papírtasakot rejt, amibe még több emlék belefér! Az elején egy farmergomb zárja az albumot. Majd remélem lesz időm befejezni is!

Egyébként ha valakitől esetleg kézzel készült scrapbookot kapsz ajándékba, akkor tudd, hogy egy  album, egy egész életre szól (ha nem többre...), és az ajándékozónak valószínűleg nagyon a szívügye lehetsz! 

Sokan giccsnek tartják ezt a foglalatosságot, ezt a stílust, persze néha a kevesebb több ezt tudjuk jól...  higgyétek el, igazán szépeket tudunk készíteni, ha megmaradunk az ízlésesség határain belül. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...