Oldalak

2014. június 13., péntek

DIY: Csavaralátétből ékszer


Manapság már mindenből lehet készíteni jópofa vagy éppen trendi ékszereket, a dobozos üdítőital pöckétől a csavarokon át a cipzáros megoldásig bármiből lehet csinálni. Nem is pénz kérdése, hiszen ezeket a dolgokat fillérekért meglehet vásárolni, ha otthon még nem halmoztunk fel belőlük véletlenül. Csupán fantázia és kreativitás kérdése, hogy ki mennyire bátor az anyagok felhasználását illetően.

Én most egy csavaralátétes-szalagos karkötőt készítettem, ami tényleg filléres költekezést igényelt. Arany-fekete kombinációval, ami nem igazán az én színem, szóval már meg is van, hogy kinek adom ajándékba! :)



1., Érdemes ezeket a fémeket lekezelni, valamilyen lakkal vagy valamivel, hogy ne kezdje ki a bőrünket! Először tisztítsuk meg a felületet, zsírtalanítsuk, majd, ha nem lakkozzuk (mert nekem nem volt otthon aranyszínű lakkom), akkor kenjük le alapozó festékkel, utána bármivel színezhetjük!

2., Ha megszáradt mindkét oldala, akkor jöhet rá az arany akril festék! :) Próbálkoztam szivaccsal, ecsettel is, azt mondták a hobby boltban, hogy ha ecsettel festem, akkor csíkos lesz. Na most, ha meg szivaccsal (ezt ajánlották ők), akkor meg pöttyös lesz. Szóval az első réteget szivaccsal vittem fel, a másodikat pedig ecsettel. Így nem lett sima, hanem kicsit rusztikus hatása lett.

3., Ismét ki kell várni a száradási időt, majd kezdődhet a "fűzés" :)



A záródásnak tehetünk T-kapcsot is, de szerintem egy sima masnira kötve is tök jól mutat! :)


Lehet, hogy inkább mégis csak megtartom? :) Neem, nem... szerintem az ajándékozott sokkal jobban fog neki örülni, neki jobban áll majd! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...