Oldalak

2014. június 17., kedd

Ötletek táblafestékkel

A héten vettem a hobby boltból fekete táblafestéket és most utánanéztem, hogy mit is lehet vele kezdeni. Főként a konyhai rendszerezési tippek tetszettek a legjobban, de a gyerekszobában is vicces funkciót tölthet be vagy akár hagyományos üzenő táblaként is üzembe állíthatjuk. Összeállítottam egy pár képet, amik a legjobban tetszettek a netről innen-onnan, esetleg titeket is inspirálhat :)

1., Bébiételes üvegcséket felhasználva, mágnest ragasztva a tetejére fantasztikus és esztétikus rendszerező lehet a konyhánkba!


2., Csatos-üvegekre festve megjelölhetjük a különleges fűszereinket.

3., Cserépre is festhetjük, fűszernövények neveivel





4., Bögrére, talpaspohár aljára kedves üzeneteket, bulikon pedig névre szóló poharakat is készíthetünk




 5., Ezek kisgyermekeseknek lehet jó ötlet, bár a lépcsőset csak erős idegzetű szülőknek ajánlom! :)




6., Képkeretben is jól mutat, ráírhatjuk a kedvenc idézetünket vagy egy kedves üzenetet a családunk számára! :)



Na, én is hasonlót készítettem itthon, találtam egy szép képkeretet, aminek nem volt háta, csak az üveg része, így pont a célnak megfelelőnek ígérkezett.

Nem kellett hozzá más, csak a képkeret, alapozófesték, táblafesték és egy ecset.

Egy plusz keretet festettem alapozófestékkel, amit majd bronzosra antikolok be, az üveg belső részét pedig lekentem két réteg táblafestékkel.



 Íme, a kész táblám :)



Remélem kipróbáljátok majd valamelyiket! :)
Már csak rajtad áll, mire használod ezt a csodás festéket!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...