Oldalak

2014. július 1., kedd

Sminkecseteim új "ruhája"



A héten szabadságon vagyok és hát mivel lehetne legjobban eltölteni a jól megérdemelt szabadságot? Persze utazással, nyaralással, finom koktélok szürcsölésével! Vagy akár otthon is maradhatunk takarítani, fodrászkodni, kreatívkodni. Végül is kinek-mi... Gondolom már kitaláltátok, hogy én mivel töltöm a szabadságomat. De azért nem kell annyira sajnálni, mert a nyaralás után a második kedvenc időtöltésem a kreatív foglalatosságok! :) Közben hallgassunk egy jó kis nyári zenét ami az aktuális hangulatomat tükrözi! 
( Persze kevesebb hallal :D )



Na szóval, miközben pakolgattam, rendezgettem a dolgaimat állandóan belebotlottam a fürdőszobában a sminkcuccaimba, aminek nem találtam megfelelő helyet még. Nem akartam eltenni a neszesszerembe, inkább olyan helyet akartam neki, ami a kezem ügyében van, és bővíthető is. Találtam is neten egy nagyon ügyes oldalt, amit egy nagyon ügyes csaj csinál, sok kreatív bejegyzéssel, ötletes dolgokkal.
Egy problémám van csak ezzel, hogy nem bővíthető. Na már most én olyat találtam ki, hogy csak na!
Amire szükséged lesz: kb 20cm x 30cm anyagdarabra(én ezt a mennyiséget duplán vettem, hogy legyen tartása az anyagnak), 2cm x 30cm tépőzárra, 2cm x 50-60cm szaténszalagra, az ecseteidre, estleg egy varrógépre.

A tépőzár szúrós részét felvarrjuk az anyagra.

A bolyhos részét összevarrjuk a szalaggal és rögtön belezárhatjuk az ecseteinket!

Felcsavarjuk és betuszkoljuk a szalag végét!

 Gyorsan ki is sminkeltem magam :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...