Oldalak

2014. április 30., szerda

Kalács, Briós





Tegnap láttam egy videót, amiben kalácsokat formáztak hihetetlen egyszerűséggel, percek alatt. Annyira jó, rugalmas, szép tésztája volt annak a nőnek! Kedvet kaptam megint kalácsot sütni. Azt bántam, hogy nem Húsvét előtt láttam ezt a videót!
A recept nem kifejezetten kalács recept, tojás nélküli, ez előtt sós perecet készítettem belőle, de visszaemlékezve ez egy nagyon finom, lágy foszlós tészta! Amit máshogy csináltam, mint ami a receptben van, hogy 1evőkanál só helyett csak 1 csipetnyit tettem bele, illetve még 1 dl vízzel lágyabb tésztát csináltam.







Rögtön meg is kóstoltam egy kis brióst, nem bírtam kivárni, hogy kihűljön. Nem csak az illata volt isteni, az ízében sem csalódtam! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...