Oldalak

2014. augusztus 27., szerda

Zoé baba


Múlthét szerdától nagy munkálatok folytak az étkezőasztalon, ugyanis baba faldekorációt gyártottam!
Nemrég született Edit barátnőmnek kisbabája (Augusztus 18-án) és megkért, hogy készítsek neki a kislánya nevéből betűket a falra. Szerdán, hogy munkaszüneti nap volt -hála az égnek- és ráadásul esőt mondtak, így otthon maradtunk. Az első ötletem az volt, hogy fából készítek csúcs-szuper betűket, de amit találtam hobby-boltban az nagyon vékony volt :/ Aztán arra is gondoltam, hogy esteleg hungarocell betűket fogok csinálni... de ez szerdán jutott eszembe és nem tudtam venni hungarocell táblát. Aztán körülnéztem, és megláttam egy még használatlan tortaszállító karton dobozt, amit rosszabb időkre tettem félre. Hát mikor máskor használjam fel, ha nem most?! 
  1. Megszerkesztettem a betűket, mindegyikből 2db-ot (eleje-háta), aztán kivágtam, és 2cm széles csíkokat vágtam, ami a betűknek lett a vastagsága-oldala. Összeragasztottam a darabokat hobby-ragasztóval.

2. Bevontam mindegyik betűt újságpapírral, hogy még stabilabb legyen


3. Scrapbook papírt használva készítettem "színt" a formáknak(azért jó a scrapbook papír, mert elég vastag és két oldala van, így elég csak keveset venni belőle és már is kétszer annyi mintánk van!)


4. Utolsó munkálat már csak a díszítés volt, amit gombokkal, filcpillangóval és masnival egészítettem ki.

Nagyon örültem neki, hogy ilyen frappáns és rövid nevet választottak, és nem egy Annabellát, mert hát így is megszenvedtem vele azért... 
Ami érdekesség még a feliratban, hogy ez a lila masni a "Z" betűn az anyuka leánybúcsújáról maradt nálam, ez volt a csoportunk kitűzője :) egy kis emlék belecsempészve :)

A falra pedig öntapadós tépőzárral lehet felrakni :)

 Olyan gyönyörű baba a kicsi Zoé! :) Nagyon szeretjük :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...