Oldalak

2014. augusztus 4., hétfő

Torta Bogyóval és Babócával


Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kicsi-lány, akinek a harmadik születésnapját szerettem volna feldobni egy csodás tortával, a kedvenc meseszereplőivel: Bógyóval és Babócával!
Sajnos nem igazán ismertem eddig ezeket a figurákat, vagy egyáltalán, hogy miről is szól, mert nincs a közvetlen közelemben ilyen korú kisgyerek, akitől tanulhattam volna.
Így tehát megnéztem a neten egy pár részt, hogy inspirálódjak.
Nagyon aranyos volt az a rész, amikor az egyik kis csodalénynek születésnapja volt és az volt minden vágya, hogy lecsúszhasson egy szivárványról, a kis barátja pedig épített neki egy szivárványcsúszdát!
Rögtön elindult az agyam, hogy miként is tudnám megvalósítani azt a csúszdát... 
Természetesen elkészítettem a fondant-t, majd a szivárvány színeire megszíneztem porételfestékkel.
Magának a kis bogaraknak az elkészítése nem okozott nagy problémát, hiszen eléggé gyerekrajz szerű a mese, így nem tartott hosszú ideig a megformázásuk.

Részlet a meséből: a szivárványcsúszdán csúszdáznak :)

Így sikerült fondantból :)

A torta töltésére pedig tejszínes mascarpone krémet készítettem, amit fehércsokival és keserű kakaóporral ízesítettem.
A piskóta is felemás volt, sima és kakaós rétegekből állt.
A torta külsejét kakaós krémmel vontam be, majd erre jött rá a zöld fondant füves rét gyanánt.




Egy szelet rét a nagy mezőből :)

Úgy hallottam, hogy nagy volt az öröm, remélem majd máskor is lesz lehetőségem ilyen kis aranyosságot készíteni valaki aranyosnak! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...