Oldalak

2015. május 6., szerda

Vissza a normál kerékvágásba

Tényleg nagyon rég írtam ide.
Sajnos (vagy éppen nem is olyan sajnos) nagyon sok dolgom volt az elmúlt hónapban, egy esküvőre kellett besegítsek, ami szinte minden időmet lefoglalta. Hamarosan erről is írok részletesebben, hiszen egyik nővéremnek volt esküvője és sok mindenben kérte a segítségemet. Dekoráció-haj-torta ügyben is.
Aztán lesz még divat irányban is bejegyzés, magamnak varrtam ismét, méghozzá az Ő esküvőjére. Sőt most jut eszembe, hogy még januárban meg akartam osztani veletek édesapám születésnapját is (nagyon elmaradtam mindennel, tudom!), akkor ünnepelte az ötvenediket.
Sokat hajaztam mostanában, pedig tényleg nem sok időm van. Szóval történés az volt, van, lesz. Csak már meg kellene írni. Remélem a héten lesz rá időm is. Közben sportolunk, edzünk, futunk. Zajlik az élet!
Addig is remélem, idén nem találnak meg a cserebogarak! Ez az egyik ok, amiért nem a május lesz a kedvenc hónapom.
Továbbiakban is sok sikert kívánok az érettségizőknek! :)


Ezt a Margitszigeten fotóztam futás közben. Azt hiszem tulipánfának hívják. Nagyon gyönyörű! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...