Oldalak

2015. május 16., szombat

Tornázni 73 évesen is lehet!

Nem fogjátok elhinni, mi történt velem tegnap! 
Szabadnapos voltam és elmentem Tárnokra a nagymamámhoz. Nővérem esküvője óta nem láttam, akkor is csak keveset beszéltünk, így hát meglátogattam tegnap. Finom spenótot főzött nekem, megebédeltünk, majd beszélgettünk mindenféléről. 
Mondta, hogy nagyon szépen lefogytam és én is azzal dicsekedtem, hogy milyen jól érzem magam a bőrömben, mert ahogy jöttem hozzá, majdnem lekéstem a vonatot. Futnom kellett a Délibe a busztól, magassarkúban és egyszer sem kellett megálljak, hogy összeszedjem az erőmet újból és nem is volt megerőltető. 
Aztán meséli, hogy egy hónapja ő is minden nap tornázik, a régi audiokazettájára. Még gyerekkoromból volt ismerős ez a kazetta, legalább 20-30éve meglehet ez a felvétel. Emlékszem, régen 6-7 évesen is erre tornáztunk Mamival! Aztán kérdeztem, hogy tényleg minden nap tornázol? Mire mondja, hogy igen, délután 4 felé szokta elkezdeni, 40perces a torna. Ránézek az órára: négy óra lesz öt perc múlva. Kérdezem, hogy ma már tornázott-e? Azt válaszolta, hogy még nem, de most itt vagyok, nem fog elkezdeni tornázni... De azért láttam, hogy csillog a szeme! :) Mondom neki, hogy én szívesen tornázok vele, még én sem voltam ma edzeni, csináljuk együtt! Annyira örült neki! Teljesen bezsongott, hogy együtt fogunk megint tornázni, mint régen! :) Hihetetlen, hogy 50 év korkülönbséggel, én 23 évesen, a Mami 73 évesen, együtt tornáztunk. 
A torna kazetta pedig egy Esztergályos Cecília aerobik kazetta volt. Tök jó zenék vannak alatta, tényleg jó kedve lesz az embernek! Olyan hasizom gyakorlatokkal, farizom erősítő feladatokkal van tele! Komolyan mondom, még én is elfáradtam! Az én nagymamám végig csinálta. Le a kalappal előtte! 
Most, hogy írom ezt a bejegyzést, egy kicsit kutakodtam az interneten, hátha van valami nyoma ennek a kazettának. FENT VAN AZ EGÉSZ A YOUTUBE-ON!!! Úgy hogy bátran ajánlom mindenkinek! Több részletben van feltöltve, de legalább megvan!
Nagy öröm volt ismét meglátogatni Őt, a kertben is voltunk, mindent megmutatott, mi hol terem. Tele lesz a kert csillagvirággal, ami gyerekkorom kedvenc virága. Van sok eper már, azt is szüreteltünk. Azt is megmutatta, hogy a szomszéd telken valami drogosok egy bunkert építettek és reméli, hogy nem jönnek át dorbézolni. Én is csak remélni tudom. Bár, ha át is jönnek, van egy nagy német juhász házőrzőkutya, a Szegál, aki mindenkit megugat, aki betolakodó. Engem imád, olyan mint egy nagyra nőtt kutyabébi!
Mára rendesen izomlázam lett, úgy tűnik hatásos volt a torna! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...