Oldalak

2015. január 1., csütörtök

Férfi ingből Peplum blúz




A napokban fedeztem fel ezt a stílusú ruhát, ami az internet szerint 2012-ben volt nagy divat, de sajnos az én életemből akkor kimaradt. Most viszont már nem is látok sehol ilyen ruhákat, úgyhogy a neten láttam egy átalakítós videót, ahol egy óriási polóból csinált peplum toppot egy lány. Ezt az átalakítást szilveszterre tartogattam, hogy legyen valami csini új felsőm. Tomitól kaptam egy inget, amit már régóta nem hordott, így abból dolgoztam. Leírást angolul találtam, hogy számoljam ki a körszoknya részét.  Szélét csipkével díszítettem, ami a Tomi szerint olyanná tette, mintha cselédruha lenne. Tomi szerint...

 Íme a fekete rövid ujjú férfi ing.

Magyarul:Derékkerület:3,14:2-1,5875cm=derék sugara


 A felső részét is beszűkítettem, majd csipkét tettem rá.

KÉSZ :)

Csini lett mi? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...